RODZAJE ZAJĘĆ

WOD – Workout Of the Day
to zestaw ćwiczeń przygotowany na dany dzień. Każdy trening rozpoczyna się od wspólnej rozgrzewki, następnie trenerzy omawiają techniczne aspekty ćwiczeń, tak, aby wykonać je w sposób prawidłowy i bezpieczny. Kolejny punkt treningu to praca nad techniką, po czym przystępujemy do workout’u. Zajęcia kończymy delikatnym rozciąganiem. Treningi programowane są z góry na cały miesiąc co oznacza, że rodzaj, kolejność, a nawet ilość nie są przypadkowe. A to wszystko po to, aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty. Osoby początkujące powinny zacząć swoją przygodę od zajęć Beginners.

Beginners
to zajęcia dostosowane w 100% dla początkujących. Zestaw ćwiczeń jest zeskalowany tak, aby każdy mógł go wykonać bez względu na poziom wysportowania. Na zajęciach trenerzy przykładają bardzo dużą uwagę na naukę techniki oraz poprawność wykonywanych cwiczeń.

PRO WOD
to idealne zajęcia dla osób zaawansowanych i średnio-zaawansowanych. Zajęcia charakteryzują się większą intensywnością i szerszym zakresem ćwiczeń technicznych (gimnastyka, podnoszenie ciężarów)

Mobility
to zajęcia stworzone do poprawy wyników sportowych oraz zapobiegania kontuzjom. Głównym celem zajęć jest poprawa ruchomości w stawach, gibkości i zwiększenia elastyczności mięśni. Używamy wałków do masażu, piłeczek oraz gum, a wszystko po to, aby przygotować nasze ciało zarówno do sportu jak i życia codziennego. Mobility to również nauka jak radzić sobie z bólem wynikającym z siedzącego trybu pracy.

Olympic Weightlifting
to nauka elementów dwuboju olimpijskiego – rwanie i podrzut. Są to jedne z najtrudniejszych ruchów występujących w treningach ogólnorozwojowych odbywających się w naszym klubie, ale dla wielu też jedne z ulubionych. Głównym celem zajęć jest nauka techniki. Ćwiczenia ze sztangą kształtują siłę, moc i koordynację ruchową.

Gymnastic
Gimnastyka sportowa to ćwiczenia wykonywane na ciężarze własnego ciała. Celem zajęć jest wszechstronny oraz równomierny rozwój całego ciała, a także nauka panowania nad nim. Trenerzy rozłożą na czynniki pierwsze różnego rodzaju ćwiczenia na drążku czy kółkach gimnastycznych, jednocześnie przygotowując Was do coraz trudniejszych ewolucji. Trening ten jest również idealnym rozwiązaniem dla osób uprawiających sporty ekstremalne (wakeboard, kitesurfing, snowboard).

Trening personalny
to praca z trenerem sam na sam. Trening jest całkowicie dopasowany do celu, który chcesz osiągnąć. Trener dobiera indywidualnie ćwiczenia, tempo oraz czas zajęć. Nasza kadra to profesjonaliści, którzy sprawią, że efekty zobaczysz szybciej niż myślisz.